Heej, jeg er igang med at lave en kontakt formular, men det er ikke sån en som sender en mail til mig, den indsætter bare informationen i databasen, og så vil jeg udtrække det inde på min admin side.
MEN, jeg har disse felter i min database
navn email besked browser ip
så ville jeg høre hvorn jeg får personens ip og hva for en browser han bruger, med ind i databasen?,
jeg er PT så langt her
Har du lyst til at kontakte mig?.<br />
Brug denne mail formular.<br /><br />
<form action="index.php" method="POST">
<b>Navn:</b><br>
<input type="text" name="name" style="color: #666666; font-size: 8pt; border: 1px solid #C0C0C0; padding: 2px; background-color:#FFFFFF" size="40" />
<b><br />
Email:</b><br>
<input type="text" name="email" style="margin-top:2px; color: #666666;font-size: 8pt; border: 1px solid #C0C0C0; padding: 2px; background-color:#FFFFFF" size="40"><br />
<b>Besked:</b><br>
<textarea name="besked" style="height:150px; width:225px; margin-top:2px; color: #666666; font-size: 8pt; border: 1px solid #C0C0C0; padding: 2px; background-color:#FFFFFF"></textarea>
<br />
<input type="submit" name="submit" value="Skriv besked" style=" margin-top:2px; color: #666666; font-family: Verdana; font-size: 8pt; border: 1px solid #C0C0C0; padding: 2px; background-color:#FFFFFF">
</form>
</center>
<?php
if(isset($_POST['submit']))
{
include("config.php");
mysql_query("INSERT INTO kontakt (navn, email, besked, browser, ip) VALUES ('navn', 'email', 'besked', 'browser', 'ip')");
}
?>
når jeg så skriver noget i felterne, så bliver de sat ind i databasen, MEN den indsætter bare hva tabel navne er, sån her ser det ud i min database
Håber nogen kan hjælpe mig.
har ikke nogen points :/